top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תMama in Style

בגדי הריון: יש גם זול וגם בסטייל?

בנות רבות נתקלו בבעיה. ההריון מתקדם, הבגדים הרגילים כבר לא נוחים וסיבוב שופינג הוא כבר לא פיצוי נפשי אלא הכרח של ממש. "אין לי מה ללבוש" כבר לא נאמר כשהארון מלא בבגדים שעולים עליך אלא כמצוקה של ממש.


וכדי להוסיף על המצוקה והמועקה לא מצאת בגדי היריון שאהבת וגם אלה שכן היו פחות או יותר לטעמך היו ממש יקרים (חולצה בסיסית פתאום עולה כ- 150 ₪, שמלות קפצו ל- 300 ₪).


אצלי זו לא היתה רק בעיה אלא משבר של ממש. אני, שכל כך אוהבת בגדים, פשוט לא מצאתי מה לקנות מהסיבה הפשוטה שרשתות האופנה אינן רואות בהריוניות קהל יעד ואפילו אלו שכן מציבות מחלקה מצומצמת וקצת מנוכרת שלא הבינה שאפשר להלביש אותנו בהתאם לאופנה ולא ברטרו של 10 שנים אחורה (וכאן הייתי נחמדה).





הרי את אותם הבגדים שמוכרים לכל הנשים בכל רשתות האופנה, ניתן לייצר גם עבור נשים בהיריון, למעט מכנסיים שם יש צורך ביותר מרחב תמרון, אבל כל היתר, הכל נשאר אותו דבר (מלבד המידות והצורך בנוחות).


אמנם גם אני, כמו מרבית הנשים של ימינו לא הייתי צריכה לקנות בגדי היריון, כי על אף שהעליתי 19 קילו, עדיין הצלחתי להיכנס לשמלות/חצאיות/חולצות במידה או שתיים גדולות יותר מהמידה שנהגתי ללבוש לפני ההיריון.


הבעיה התעוררה בכל הקשור למכנסיים - שכן אף אישה בהיריון אינה יכולה להיכנס למכנס עם כפתור ולא רק בגלל המידה אלא בגלל חוסר הנוחות (זאת הסיבה שנשים בהיריון שגם אם לא השמינו 19 קילו, עדיין לובשות מכנסיים עם גומי במותן - כי זה פשוט נוח).


ואם לא מספיקה העובדה שבמהלך ההיריון ככל שגדלתי ככה הרגשתי פחות בנוח עם עצמי, אז אכל פעם שיצאתי לרכוש בגדים (כי מה לעשות צריך לקנות כל פעם שאת גדלה- וזה קורה לא מעט במהלך 9 חודשים) ככה הרגשתי יותר רע. כי לא רק שלא רציתי להוציא סכומי עתק על בגדים שידעתי שהשימוש בהם זמני (גם למשך אותם השבועות שיתאימו לי וגם כי לאחר הלידה לא אלבש אותם יותר- עד להיריון הבא), אלא שהמבחר היה דל ביותר.


כאן המקום לציין כי לנשים בהיריון אין מבחר גדול של חנויות לרכוש מהן בגדים - קיימות שלוש חלופות: הראשונה, בגדי היריון של מעצבות - מדובר במחירים די הזויים ושאין כל הצדקה לשלם, מה גם שלא מצאתי דברים שאהבתי עד כדי כך שיכולתי להתעלם מהמחיר.


השנייה, רשתות האופנה - גם כאן נתקלתי רק ברשת אחת שיש לה מחלקה לנשים בהריון - H&M, לכל יתר הרשתות הגדולות אין אפילו מחלקה שכזו. וגם ברשת שכן קיימת בה מחלקת היריון, לא ניתן לתאר את המבחר הקיים כמחלקה, שכן אין שם מבחר בכלל!


השלישית - אתרי הקניות בחו"ל - אני אישית רכשתי את מלתחת ההיריון שלי מ-ASOS שם נתקלתי במבחר ענק של בגדי הריון במחירים שפויים ובאיכות. ואם לא די בכך, הרי ששם לא הרגשתי כאילו אני רוכשת בגדים מהמאה הקודמת. שם יכולתי למצוא את כל הטרנדים העכשווים.


אז בנות, אם אתן בהיריון, אל תתייאשו ואל תיכנעו, אין שום סיבה שנשלם סכומי עתק על בגדים שנלבש רק במשך מספר חודשים, מה גם שהם אינם מצדיקים את מחיריהם. חיפוש קצר באינטרנט יכול לחסוך לכן מאות שקלים, וגם להוציא אתכן מרוצות, בארץ (לפחות כרגע) לא תמצאו מבחר כזה.




52 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page