top of page

LITTLE LIVE PETS

אמה מאוד אוהבת חיות, בעיקר כלבים.

כשהיא רואה כלב היא נטרפת, היא לא מפחדת ורצה ללטף אותו לא משנה כמה הוא גדול (את זה היא בוודאות לא ירשה ממני). הבעיה היא שאני לא יכולה להביא כלב כי אני אלרגית, וחבל לי כי אני רואה כמה היא שמחה ומאושרת כשהיא רואה כלב.

ולהפתעתי כשדפדפתי יום אחד באינסטגרם, ראיתי שמור סילבר קנתה לבן שלה בובת כלב, שצריך לטפל בה כאילו היה כלב אמיתי. את הכלב צריך ללטף, ולהאכיל והוא כמובן עושה רעשים של כלב אמיתי. וכשנתקלתי בסרטון שלה, הבנתי שזה הדבר כי קרוב לכלב אמיתי שאוכל להביא לאמה.

למזלי, אחותי הקטנה עוד הייתה חייבת לאמה מתנת יומולדת ולכן החלטנו שזו תהיה מתנת היומולדת המושלמת בשבילה.

והאמת היא שקלענו בול. אי אפשר לתאר לכם את המבט שהיה לאמה כשהיא קיבלה את הכלב שלה, שלימים זכה לשם "אובו", שם אותו בחרה לבד (על שם חבר שהיה לה בגן שהיא מאוד אהבה, אך עבר דירה ולכן לא המשיך איתה השנה בגן).

ולא רק שהמבט שלה שללווה בצלילי התרגשות הוכיחו שהמתנה הזאת הייתה אחת ההצלחות, אלא שמאז שהיא קיבלה את הכלב היא כל הזמן מטפלת בו, כאילו היה כלב אמיתי, מלטפת אותו, מאכילה אותו, מחבקת אותו ואפילו מרדימה אותו איתה בלילה. 

אז אם גם אתן לא יכולות/ לא רוצות להביא כלב הביתה אבל הילדים שלכם לא מפסיקים לנדנד, הנה הפתרון המושלם בשבילכן ובשביל ילדיכן.

אני מבטיחה לכן שלא תתאכזבו.

LITTLE LIVE PETS.jpg
bottom of page