top of page

פלאנר היריון

הופיעו שני פסים על בדיקת ההיריון!! מה עושים עכשיו אילו בדיקות אני צריכה לעבור, מתי, איפה?

אלה מקצת השאלות שמתחילות לרוץ לך בראש אחרי רגעי השמחה והאושר שאת חווה. ולמה?

כי בדיוק כמו כל דבר שקשור לילד הראשון, ההיריון הראשון הוא כניסה לעולם לא מוכר ולא ידוע. עולם שיש בו כל כך הרבה דברים חדשים ללמוד עליהם, המלווה בהמון שאלות, בדיקות, שינוים, הכרות עם הגוף שלך ובכלל עם היצור הקטן והמופלא שגדל בתוכך.

ולא תמיד יש את מי לשאול. הרי מרביתנו לא מספרות את הגילוי המדהים, אלא בשלבים יותר מאוחרים, מה שמקשה על כל עניין השאלות.

נכון קיימים אינספור ספרי היריון, אבל לא כולן מתחברות לזה.

אבל לאחרונה נתקלתי במוצר חדש ומגניב לדעתי, שיכול להקל על נשים בהיריון ולעשות קצת סדר בים הבלגן שקיים בראש- "פלאנר היריו"ן. מעין יומן הכולל הסברים על הטרימסטרים השונים של ההיריון, הבדיקות שיש לעשות בכל טרימסטר, הסבר על השינויים המתרחשים בגוף, תפריטים עוד. בקיצור, מאין ספר הדרכה בדמות יומן שאת יכולה לסחוב איתך לכל מקום.  בנוסף להיותו מאין ספר הדרכה הוא גם מאין יומן, שבו ניתן לכתוב תאריכים שחשוב לזכור כמו למשל תורים לבדיקות, שאלות.  ויש בו גם מקום לתמונות (אולטרסאונד, בטן גדלה וכו').

האמת שאילו ידעתי על קיומו של יומן כזה כשהייתי בהיריון, הייתי הראשונה לרכוש אותו, כי בתקופת ההיריון שלי גוגל היה החבר הכי טוב שלי. כל שאלה הכי קטנה שהייתה לי, ישר פניתי לגוגל (שהיה הכי זמין). ואל תתבלבלו לרגע, זה שלא ארכוש אותו בהיריון הבא שלי! זה שעברתי היריון אחד לא אומר שאני זוכרת אילו בדיקות אני צריכה לעשות ומתי. ואני גם בטוחה שלא כל התופעות והשינויים שחוויתי בהיריון הראשון, יהיו זהים להיריון הבא.

והכי חשוב, זה מאין יומן מסע של ההיריון, כזה שיהיה נחמד לשמור ולהציץ בו בעוד כמה שנים או בהיריון הבא.

אז כן, אין ספק שארכוש אותו. אבל לא רק לי אלא גם לחברה הבאה שלי שתכנס להיריון, כי לדעתי זאת מתנה מושלמת, שאישית הייתי שמחה לקבל.

אז כדי שגם אתן תבינו על מה כל ההתלהבות שלי, צפו בסרטון הקצר שימחיש לכן ולו במעט על מה כל המהומה:

לרכישה: https://lifetimebynl.com/

16.jpg
bottom of page