top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תMama in Style

יומולדת שנה, כן או לא?

הנסיכה הקטנה שלי תהיה בעוד שלושה שבועות בת שנה. מי היה מאמין? הזמן פשוט טס. עכשיו הגיע המועד לתכנן את יום ההולדת שלה.


כאן הבעיה. כשהיא הייתה קטנה, לא הבנתי למה הורים עושים חגיגות ענקיות לכבוד יומולדת שנה וביני לבין עצמי תמיד אמרתי לעצמי שזה מטופש, כי הרי הילדים לא יזכרו את זה וכי הם עדיין לא בשלב בו הם מבינים. האמת שהם יכולים ליהנות מכל חגיגה (גדולה כקטנה) ואין צורך בפסטיבל יומלדת כדי לרצות אותם.


הנה הגיע תורי להתלבט. לאמה יש יומולדת ואני מתלבטת עם לעשות חגיגה עם 50 מוזמנים, הפעלה, קייטרינג, קישוטים וכו', או שפשוט לעשות לה חגיגה קטנה עם המשפחה, עם עוגה, נרות, כיסא יומולדת וגם זה כסיבה להפגש ולשמוח. היא תהנה בכל מקרה.





בגלל שזה ציון דרך משמעותי, חגיגה של שנה מאז נולדה הנסיכה הקטנה שלי, שהביאה איתה רק אושר, שמחה ואהבה, לא רק לי אלא גם לכל הסובבים אותה, גורמים לי לרצות לעשות לה חגיגה משמעותית, כמו המשמעות שאמה הכניסה לחיים של כולנו עם היוולדה.


דבר נוסף המהווה אף הוא משקל לא קטן הוא חוסר האפשרות להחליט היכן לחגוג את יום ההולדת. יום הולדתה של אמה הוא במרץ, תקופה שהוודאות למזג אויר אשר יאפשר חגיגות יומולדת בפארק, שואפת לאפס, בעיקר עם החורף והגשמים שחווינו, ועדיין חווים. הרי דינו של יומולדת בפארק אינה כדינו של יומולדת בבית או בג'ימבורי. בפארק אין הגבלה לכמות המוזמנים, ולא כך הדבר במקרה של חגיגות במקום סגור.


בנוסף לבעיה הזו, קיימת בעיה לא פחות קטנה, והיא העלויות המטורפות הכרוכות היום בחגיגת יומולדת.

מבירור ראשוני, רק עלויות החד"פ הממותג (הרי חייבים לעשות יומולדת עם נושא) - רק זה עומד על 500 ₪, ומחירי ההפעלה נעים בין 1500 ₪- 2500 ₪. ומה עם הקייטרינג/ הכיבוד שאני צריכה להכין או לקנות, והעוגה וכו'? בקיצור, עלויות יומולדת שכזה נעות בסביבות 4000 ₪ - וזה ליומולדת שנה!





אז מצד אחד אני לא רוצה להיסחף ולהוציא אלפים על יומולדת שאמה לא תזכור ומצד שני כמות האושר והשמחה שהילדה הזאת הכניסה לחיים מצדיקים להוציא עליה מחירים כאלה (וגם יותר). ההתלבטות עדיין קיימת, והבעיה היא שאנחנו שלושה שבועות לפני היום - לכן נראה לי שאני צריכה להיסגר על עצמי, כדי שאוכל לסגור את כל הדברים במועד.



88 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page