top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תMama in Style

המדריך המלא לקנית מתנות לתינוק

כשאני מקבלת הזמנה ליומולדת, הראש מתחיל לעבוד שעות נוספות בחיפוש אחר המתנה שתהיה הכי שימושית, מהנה ובמחיר שפוי. ככל שהגיל קטן כך אני נאלצת לחשוב הרבה יותר, שכן למצוא מתנה לילדים בגיל הזה היא משימה לא פשוטה.


ריכזתי כאן את כל המתנות שפגעו בול מהחוויה האישית שלי ויעזור לכן גם לדרוש וגם לקנות את הדבר המושלם לתינוק/ת שלכם או של חבריכם.


1. אוהל טיפי

ילדים בגיל הזה אוהבים להתחבא ולחפש לעצמם מקום שקט בו לא יוכלו למצוא אותם כדי לעשות ככל העולה על רוחם. רעיון של אוהל טיפי הוא מושלם בעיני. מצד אחד מהווה מקום שיכול להיות מקום ה"מחבוא" שלהם, ומצד שני פתוח ולכן ההורים יכולים להציץ ולבדוק מה הקטנטנים עושים שם.

2. משחק דחיפה מעודד הליכה

ככל ומדובר בילד/ה שחוגגים שנה אשר טרם הולכים באופן עצמאי, מתנה נהדרת יהיה משחק הדחיפה.הוא מעודד הליכה ומצד שני איננו מספק תמיכה, כך שהילד נאלץ למצוא שיווי משקל. יש כל מיני סוגים ומינים, מחירים וחומרים אבל אני בטוחה שתמצאו אחד שיקלע לתקציב שלכם.


3. תכשיט

תכשיט עדין לילד הוא רעיון מקורי, שסביר מאוד להניח שלא הרבה יחשבו עליו. את צמיד העין של TresJolie ראיתי לראשונה באינסטגרם. אני עוקבת אחרי החברה הזאת שעושה מוביילים ומוצרי תינוקות בעבודת יד.

הצמיד הזה שניתן לענוד ביד או ברגל הוא מתנה מקסימה בעיני שאיננה שוברת את הכיס, ויחד עם זאת יכולה להוות מזכרת מהממת. אגב, אם תכנסו לאתר, תיווכחו להיחשף גם למוביילים ואביזרים לעגלה מהממים, אותם מכינה אבישג באופן אישי.

4. בריכת כדורים

מה תינוקות אוהבים יותר מבלגן וכדורים? אז למה לא לשלב ביניהם?! קיים מגוון רחב של בריכת כדורים: בריכת כדורים עם מנהרה, אוהל כדורים, בריכת כדורים מתנפחת, בריכת כדורים קשיחה ועוד, ולכן כשרוכשים את המתנה הזאת צריך להתחשב בכמות המקום שיש בבית, ובהתאם לבחור את סוג הבריכה.

5. בימבה

אין ילד שלא אוהב בימבה. וקיום יש ביבמבות מכל הסוגים ומכל הצבעים, בימבות עם מוט להורים, בימבה עם מגן בטיחות (כדי שהילד לא יפול), בימבות בצורת מכונית/ דב וכו'. זאת מתנה קלאסית, ותמיד קולעת בול!

6. הקופסה של IT MOMZ

מדובר בקופסת מתנה שווה ביותר המכילה מוצרים שונים: צעצועי התפתחות, טקסטיל, כלי אוכל ועוד, המותאמים לגיל התינוק. מה גם, שבכל קופסה יש גם מתנה שווה גם לאמא. אישית רכשתי לעצמי קופסה ועפתי עליה, לכן אני יכולה להמליץ עליה כמתנה.

7. כלי מוסיקה

ילדים בגיל הזה אוהבים רעש, וכשאני אומרת אוהבים זה בלשון המעטה. כל דבר רועש מלהיב אותם, אז במקום רעש אפשר לקנות צעצועי מוסיקה כמו גיטרה, פסנתר, תופים וכו'. אין ספק שההורים פחות יאהבו את המתנה ואת זה אני יודעת מניסיון אישי ויחפשו לנקום בכם בחזרה (כן, הדר אני מדברת עליך!) אבל אין מה לעשות, הילדים אוהבים את זה, ומשחקים בזה.

8. תלת אופן

לאחרונה אמה החלה לשנוא את העגלה, מה זה אומר? שבכל פעם שאנחנו יוצאים לטייל ושמים אותה בעגלה היא מתחילה לבכות. כנראה שגם היא רוצה לחוות את העולם, כשהיא משוחררת ולא קשורה.

אז הפתרון שמצאנו הוא תלת אופן, ככה היא בעצם עושה כמו הגדולים שרוכבים ברכבי העיר על אופניים.


199 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page